Höstigt.

Idag fick bli en sådan dag då man bara sitter inne med tjocksockar, en stickad tröja, inge smink eller fixad alls medans man ser på någon mysig film. Borde egentligen göra lite läxor och städa mitt rum men det känndes som väldigt krävande och är idag jag alldeles för slö för det hehe.
Funderar faktsikt på att måla mina naglar någon höstig färg och och kanske fara iväg och träffa någora vänner. För det känns som om jag inte har någon dirket lust att sitta inne och dega heeeeela kvällen vilket hela min dag har bestått av än så länge. 
Tog faktsikt fram kameran (som legat och samlat damm en längre tid.... ) och fotade några träd från min balkong, det såg lite ut som om dom stod i lågor när jag såg dom genom fönstret. Dock så var det svårare att fånga den känslan på bild...
 
 
 

Kommentera här: