30 Mars.

Okej, Bara för att jag inte orkar sminka några speciella sminkningar just nu betyder det ju inte att jag inte ska blogga? Men det lilla försvar jag har är att jag jobbar en del och när jag inte gör det är jag nästan aldrig hemma ändå utan är alltid och flänger med mina vänner. Den senaste tiden har jag varit väldigt mycket på vårdcentralen också då min kropp helt ärligt håller på att falla i bitar. Just nu tror jag att min axel/skuldra har fått en inflamation då jag nyligen fått hjälp att ta ut lite muskelknutar som jag har överallt i kroppen. Så imorgon blir det till att ringa vårdcentralen då jag just nu sitter med en fungerande arm på sätt och vis.
Annars blir det kanske till att gå över till grek och se på någon film eller så på en stund. Har även ganska nyss sett klart på en film tillsammans med min mamma och mina två äldre bröder. Det blev Mr.Beans semester. Sjukt trevligt då vi sällan gör sådant i min familj! 
 
 

Kommentera här: