3 April.

Just nu kommer det verkligen inte komma upp några sminkningar på ett par dagar då jag klumpig som jag är slet axeln/skuldran ur led igår under jobbet så har väl egentligen bara en arm som fungerar "felfritt". Sen måste jag ju vara lite sur på vårdcentralen då dom fullständigt skiter i hur ont man har. var dit igårkväll allt hon gjorde var att klämma lite på min axel och sedan ge mig värktabletter och sa att jag inte fick jobba idag. Skulle även linda armen men fick inget att linda med så sitter just nu med en halsduk för att ha något stöd för armen.....
 
Annars så ska jag förmodligen få besök ikväll fast jag borde som städa mitt rum först då det är ett bombnedslag....
 
 
 
 
 
1 Marike Ahlgren:

skriven

Älskar sminkningen längst till vänster! Väntar på att få se mer, men krya på dig helt först! :)

2 Marike Ahlgren:

skriven

Älskar sminkningen längst till vänster! Väntar på att få se mer, men krya på dig helt först! :)

Svar: Tack så mycket! Förhoppningsvis kommer det fler mer avancerade inom en snar framtid! :)
anna andersson

Kommentera här: