11 Mars.

Trodde aldrig att det skulle gå så fort eller så lätt att få något jobb innan makeup. Men har redan fått 3 jobberbjudanden innom detta. Visst det är inga fasta jobb men det är något att skriva i CVt och att jag får betalt för jobben kom också som en överraskning. 
 
Det första jobbet är redan den 25 Mars då jag ska sminka inför en teaterföreställning tillsammans med Johanna som gick samma utbildning som mig. 
Det andra är att jag 25 och 26 April och 8,9 och 10 Maj ska sminka på hamnmagasinets teaterfestival.
Sista jobberbjudandet är inte helt klart än hur det blir, men tanken där är att jag för några klasser ska hålla en kort kurs innom teatersmink. 
 
Jag som inte har någon lärarutbildning är både taggad till tusen och vettskrämd inför det sista jobbet. Men jag tror att det blir väldigt roligt att få lära ut mina kunskaper och jag har nästan redan börjar göra en kursplan i huvudet för att komma på hur jag smartast ska kunna lära ut det. 
Men jag tror faktiskt att allt detta kommer gå väldigt bra! Det är ju ändå först i höst jag möjligtvis ska hålla denna lilla kurs så det är ju ett tag kvar tills dess.
 
 
Slänger in en inspirationsbild från pinterest på en bild som jag tycker passar ganska fint inför våren!
 

Kommentera här: