3 Mars.

Idag kände jag för något lite annorlunda. Det fick alltså bli en vit eyeliner, skarpa ögonbryn och nudelips. Enligt mig så är en vit eyeliner svårare att göra än en svart då den vita färgen som jag använder lätt blir lite flammig och svårare att få lika skarp. Så efter några varv med den vita färgen och även lite vit ögonskugga för att fästa färgen så blev jag tillslut helt okej nöjd.
 
De produkter jag använt mig utav idag som man ser på bilden är:
 
The Balm bronser, Bahama Mama. Detta enbart i creasen för att få lite skuggor och djup.
Grimas water makeup, Pure 001. Detta är den vita färgen jag använt som eyeliner.
 •Gloss ögonsbrynspenna, Taupe. 
Sleek, Ultra Matts V2. Detta använde jag två färger ur, en som är lite rödare Maple och en brun Paper bag för att fylla i mina bryn ytterligare. Eftersom jag är rödhårig så vill jag även att mina bryn ska ha en lite röd nyans.
 

Kommentera här: